Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Joëlle Schayik - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Joëlle Schayik - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

14 Februari 2014 | Nederland, Maastricht

Lieve vrienden, familie, kennissen en andere lezers :),

De afgelopen weken heb ik heel vaak de vraag gekregen, 'Ga je wel een blog schrijven zodat ik je kan volgen?'. Bij deze is deze blog weer gemaakt op waarbenjij.nu!

Komend jaar ga ik een jaar naar Thailand. Eerst zal ik een half jaar mijn afstudeer stage doen en vervolgens ga ik hier een half jaar werken. Mijn stage zal zijn bij Marriott in Phucket. Eerst zal ik hier een training krijgen en vervolgens word ik Assistent RDM (Rooms division mangement) manager van Marriott Phucket Beachclub:http://www.marriott.com/hotels/travel/hktpb-marriotts-phuket-beach-club/. Vervolgens zal ik hier een half jaar blijven werken als Assitent RDM manager.

De afgelopen week heb ik al van heel veel mensen afscheid genomen. Nu ik een jaar weg ga realiseer ik me wat voor een leven ik heb opgebouwd in Nederland. Eerst in Venray waar ik nog trouw bijna elk weekend kwam om te Synchroonzwemmen mijn vriendinnetjes zag en zo af en toe nog was oppasssen. Verder een druk studentenleven in Maastricht. Nieuwe vrienden gemaakt op school, bij mijn dispuut en afgelopen jaar nog lid geworden van de studenten zwemvereniging.

Over 6 daagjes stap ik in het vliegtuig maar de komende 6 dagen staat nog veel op de planning. Dit weekend sluit ik af in Maastricht met de Nederlandse Studenten Zwemkampioenschappen. Daarna ben ik nog een paar daagjes in Venray om mijn laatste spullen te pakken en nog wat vrienden en familie te zien.

Ik heb er onwijs veel zin in en zal weer een nieuw leven opbouwen in Thailand. Wees allemaal niet gerust, over een jaartje ben ik weer terug en via internet is contact tegenwoordig erg makkelijk :). Ik zal niemand vergeten!

Liefs xx

  • 14 Februari 2014 - 21:16

    Manon:

    Ik je missen Joëlleke!! Hoop je nog te zien voordat je dan echt vertrekt. En natuurlijk gaan we skypen en contact houden.. Voor je het weet is het jaar voorbij en dan heb je een super-ervaring erbij!! XXXX Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joëlle

Actief sinds 21 Jan. 2012
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 46599

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 14 Februari 2014

Thailand!

02 Februari 2012 - 28 Juli 2012

Stage in Dulles

Landen bezocht: