Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van Joëlle Schayik - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van Joëlle Schayik - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Joëlle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

02 Februari 2012 | Nederland, Langenboom

Vandaag is het dan eindelijk zo ver! Om 12:45 uur vlieg ik vanaf schiphol naar Washington Dulles Airport. Mijn koffers zijn gepakt en gister ben ik al online ingecheckt.

De laatste week is voorbij gevlogen. Een week waarin ik heel veel afscheid heb genomen! Gister ben ik nog even naar Maastricht gereden om met een aantal dispuutsgenootjes wat te eten. Gelukkig heb ik nog een aantal dispuutsgenootjes kunnen zien die net terug waren van stage!
Daarna nog het laatste afscheid thuis.

Nu schrijf ik een berichtje vanuit " Langenboom". Hier heeft mama mij vanochtend naar toe gebracht. Mijn neef brengt mij vanaf hier samen met Opa en Oma naar het vliegveld.

We vliegen met 8 meiden samen dus ik ben niet alleen! Vanaf het vliegveld ga ik samen met Linda naar ons appartement.

Dit is dus voorlopig het laatste berichtje vanuit Nederland!

Tot over een half jaar allemaal!

xx


  • 02 Februari 2012 - 06:56

    Annemarelle:

    Goede reis! Hoop dat Nort je in ieder geval goed afgeleverd heeft op Schiphol. Geniet van je tijd.

  • 02 Februari 2012 - 08:30

    Anneleen:

    Goede reis!

  • 02 Februari 2012 - 09:20

    Stans:

    Heeeeel veel plezier met! Waarschijnlijk vliegt de tijd voorbij, dus ik zie je snel weer! Kus

  • 02 Februari 2012 - 19:49

    Rianne En Kids:

    Hoi Joelle,
    Heel veel plezier in Washington!!! Geniet ervan..
    Tot over 6 maanden.

  • 03 Februari 2012 - 15:27

    Nort:

    ksst jij, tuurlijk ben ik een goede Chauff!

    Veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joëlle

Actief sinds 21 Jan. 2012
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 46621

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 14 Februari 2014

Thailand!

02 Februari 2012 - 28 Juli 2012

Stage in Dulles

Landen bezocht: