Een hotel voor cheerleaders en voetbalteams :) - Reisverslag uit Herndon, Verenigde Staten van Joëlle Schayik - WaarBenJij.nu Een hotel voor cheerleaders en voetbalteams :) - Reisverslag uit Herndon, Verenigde Staten van Joëlle Schayik - WaarBenJij.nu

Een hotel voor cheerleaders en voetbalteams :)

Door: Joëlle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

12 Maart 2012 | Verenigde Staten, Herndon

Alweer is er een week voorbij gevlogen! De tijd gaat soms echt aan me voorbij maar dat is een goed tekenen want ik heb het nog steeds naar mijn zin.

Maandag heb ik de hele dat gewerkt bij de AYS. De hele dag mocht ik zelf telefoontjes beantwoorden terwijl Sharron meeluisterde. De volgende dag zou ik zelf telefoontjes gaan beantwoorden. Dit kwam goed uit want Sharron moest onverwachts om 11:00 uur al naar huis omdat haar dochtertje erg ziek was geworden. De rest van de dag stond ik er dus in mijn eentje voor maar gelukkig is het helemaal goed gekomen! Als je eenmaal wat telefoontjes hebt beantwoord of hebt meegeluisterd weet je de meeste vragen wel te beantwoorden. Als ik iets echt niet wist kon ik gasten altijd “on hold” plaatsen en het even aan iemand vragen.

Woensdag begonnen mijn “PM” shifts. Dit is echt heerlijk! Lekker uitslapen, nog even wat baantjes trekken in het zwembad, en daarna vol energie naar het werk gaan. Ook heb ik inmiddels genoeg privé chauffeurs want iedereen van het hotel haalt me graag op of brengt me graag thuis. De bus heb ik de hele week niet hoeven nemen. Ik krijg zelfs teleurgestelde blikken op het werk als ik iemand niet heb gebeld om me op te komen halen dus soms moet ik even afwisselen met wie ik bel om me naar het werk te brengen :p. Regelmatig brengt iemand van de security me thuis, dat is dus extra veilig!

De PM shift is echt helemaal mijn ding! Ik mocht al heel snel zelf het inchecken doen van gasten. Echt leuk om te zien hoeveel verschillende gasten er komen. Ik begin zelfs al wat vaste gasten te herkennen en zij herkennen mij ook al. Je maakt zo ook heel verschillende soorten gasten mee. Ik verbaas me erover hoe vaak er gasten komen omdat vluchten zijn gecanceld of overboekt! Ook zijn er regelmatig gasten waarvan de bagage is achtergebleven in een ander vliegveld etc. Zo zie je maar weer hoe veel er mis kan gaan tijdens het reizen. Verder heb je ook nog de “typische Amerikaanse gast”. Dit zijn gasten die klagen totdat ze krijgen wat ze willen, meestal is dit iets gratis! De gasten zeggen dan bijvoorbeeld letterlijk “Ik wil een kamer met 2 bedden en anders wil ik 2 kamers en de 2e kamer wil ik gratis”, het vervelende is dat je ze vaak ook nog moet geven wat ze willen. Verder moet je rustig blijven en vriendelijk lachen :D.

Normaal hebben we doordeweeks heel veel zakelijke gasten in het hotel en is het weekend heel erg rustig. Vrijdag was dit wat anders. Ons hele hotel was vol en we kwamen zelfs kamers te kort. Er waren een aantal voetbalteams en cheerleader teams in ons hotel. Dit bracht enorm veel problemen met zich mee en ik heb echt overal mogen bijspringen. Het ene moment was ik in de AYS en kreeg ik klachten binnen over de kinderen die door het hotel aan het rennen waren. Vervolgens stond ik als security in de gang alles onder controle te houden omdat de security ingezet werd als chauffeur en daarna werd ik ingezet als bezorgster van spullen die gasten op hun kamer wilde hebben. Ik houd echt enorm van kinderen en van cheerleaders maar in een hotel kunnen ze nogal wat overlast veroorzaken.

Vrijdag avond heb ik bij Annam geslapen en de volgende dag zijn we naar de nationale cheerleader competitie geweest! Dit was echt super gaaf! Ik wist van de competitie af omdat de meiden in ons hotel sliepen. Het was echt net als op de tv maar dan nog leuker. Echt gaaf om die enthousiaste meiden daar rond te zien huppelen, de fanatieke ouders in het publiek, alle vrolijke yells en vliegende meiden in de lucht. Ik heb mijn ogen uitgekeken! Jammer dat we dit in Nederland niet hebben.
’s Avonds ben ik samen met mijn huisgenootje Sushi gaan eten, de sushi hier is wel echt super goed en wat gezonder dan al die hamburgers, donuts etc.

Verder heb ik 2 nieuwe wapens om mensen uit mijn buurt te houden. Ik hoef maar mijn telefoon te pakken en te dreigen met het bellen van de politie en dan schijnt iedereen weg te rennen. Ook geeft het wel een veilig gevoel dat mijn huisgenoot een geweer heeft, ik heb hem gister even mogen vasthouden XD, best stoer! Hoop alleen niet dat hij hem ooit hoeft te gebruiken.

Vannacht is onze klok een uur vooruitgezet dus totdat jullie de klok verzetten is het tijdsverschil nog maar 5 uurtjes!

Nu ga ik weer lekker slapen! Veel liefs en tot het volgende verhaal.

xx

  • 12 Maart 2012 - 12:02

    Deirdre:

    Hee Joëlle,

    Echt leuk om zo telkens je verhalen te lezen ! En fijn dat je je er zo goed vermaakt! Geniet er nog van.

    Liefs Deirdre

  • 12 Maart 2012 - 18:43

    Manon Van Mil:

    Hee Joelle!

    Mijn eerste berichtje, maar ik volg je elke week op de voet hoor!
    Geweldig om jouw berichtjes te lezen van wat je daar allemaal mee maakt!
    Nog heeeel veel plezier daar!

    Xx Manon

  • 12 Maart 2012 - 21:46

    Anneleen:

    Heyyy!
    Je krijgt de groetjes van mijn huisgenoot, haha! Wat leuk al die cheerleaders, maar wel gek joh dat je huisgenoot nu een pistool heeft! Hopenlijk hoeft hij het niet te gebruiken inderdaad!
    xxxxx

  • 13 Maart 2012 - 11:57

    William Willet:

    Hee Joëlle,

    Slaap je niet té veel uit?! DST is namelijk ooit door iemand bedacht om het verspillen van daglicht tegen te gaan.
    Aangezien het nu juist eerder licht zou moeten worden, zou de klok ook een uur achteruit moeten zijn gegaan en komt het tijdsverschil zodoende uit op 7 uur.
    Maar niemand zei ook dat het makkelijk was ;).
    Voordeel is wel dat je nu een uur langer in de VS van A zit.

    Die groep cheerleaders had je geloof ik naadloos tussengepast ;).

    Enne, jij?.. met een pipa?! Awesome foto :D.
    Vergeet alleen niet dat John slechts 1 van de 47% amerikanen is met een vuurwapen in huis. :)

    Geniet van je extra uur, use it wisely en ik zie het volgende topic wel verschijnen ;).

    xx

  • 18 Maart 2012 - 15:31

    Marga:

    Ha Joelleke, leuk hoor je verslag. Ik heb nu voor het eerst gekeken en ga je natuurlijk nu helemaal volgen daar in het verre Washington.
    We hebben je erg gemist op het familieweekend, het was heel gezellig en we hebben een spel gespeeld met 3 woorden opschrijven en raden, je weet waarschijnlijk wel wat dat is....... was reuze leuk en we hebben heel veel gelachen.
    Ik zal de foto's op mijn album zetten en je doorsturen. Volgende keer ben je er weer bij hoor......
    veel liefs en geniet maar lekker....

  • 25 Maart 2012 - 15:53

    Else En Albert:

    Hallo Joelle ,
    Wij hebben jou natuurlijk ook gemist tijdens het weekend.
    De volgende keer ben je er weer gewoon bij.
    Kijk je wel uit met dat geweer, dat vind ik echt gevaarlijk laat maar netjes in de kast staan dat is veel veiliger
    groetjes en veel plezier in de States

  • 26 Maart 2012 - 15:07

    Tessa:

    Wowww, dat is inderdaad een intense unit aan sushi.
    Kijk je wel een beetje uit met dat geweer in huis, ik ben daar echt helemaal niet van. Pas op voor ongelukken en laat die John hem inderdaad liever noooooooooooooooooooooooooooit gebruiken! (Verder wel een stoere foto ;-))
    Gaaf van dat cheerleading toernooi, lijkt me inderdaad grappig om dat in het echt te zien en ik vind het ook wel iets voor jou!! Zoeken ze niet nog iemand voor 3 maanden?

    Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joëlle

Actief sinds 21 Jan. 2012
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 46631

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 14 Februari 2014

Thailand!

02 Februari 2012 - 28 Juli 2012

Stage in Dulles

Landen bezocht: